fbpx

Dla mediów

Poniżej znajdują się materiały na temat NBC Polska wraz z zestawem grafik i materiałów

Czytaj dalej

Czym jest NBC?

Network Business Club to organizacja zrzeszająca przedsiębiorców z całego kraju. Jej idea powstała na gruncie doświadczeń biznesmenów, którzy przekonali się, że wzajemna współpraca i wymiana kontaktów umożliwiają dynamiczny i efektywny rozwój ich firm. Tym samym, dzięki tego rodzaju współpracy rozwija się cała polska przedsiębiorczość.

Imponujące wyniki rozwoju biznesu członkowie NBC osiągają poprzez przekazywanie sobie wartościowych rekomendacji do firm oraz osób posiadających potrzebę skorzystania z konkretnych usług. Samo przekazywanie rekomendacji do potencjalnych klientów to nie wszystko. NBC to platforma wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych pomiędzy klubowiczami. Najcenniejsza wiedza biznesowa jest dostępne na spotkaniach oraz innych wydarzeniach organizowanych przez NBC. 

Dla klubowiczów NBC, poza systemem rekomendacji i regularnymi spotkaniami, dostępne są różne formy promocji osoby przedsiębiorcy oraz firmy. Dobrze wiemy bowiem, jak widoczność wpływa na zwiększenie atrakcyjności przy wyborze kontrahentów. Podczas ogólnokrajowych targów biznesowych organizowanych przez NBC członkowie mają szansę przemawiać jako prelegenci do dużego grona gości. Tym sposobem zwiększają się zasięgi promocji ich firm w ramach NBC.

Ważnym wyróżnikiem pośród innych organizacji biznesowych jest dostęp klubowiczów NBC do systemu lojalnościowego Zielony, który wspiera wymianę barterową i zacieśnia współpracę w ramach firm zrzeszonych.

“Wspólny przypływ podnosi wszystkie łodzie”

Badania Synergian:  98% polega na rekomendacjach przy rozwoju firmy;  3% firm posiada strategię na rekomendacje;  40% właścicieli firm z sektora MŚP uważa rekomendacje klientów za najlepszą drogę pozyskiwania kolejnych zleceń;  76% chce, aby takie opinie i polecenia były wystawiane;  22% badanych chociaż raz zdecydowało się na zakup z polecenia.

Za promocję w firmach small biznes w 85% przypadków odpowiadają wyłącznie właściciele. Podobnie zresztą jak za wszystkie inne istotne elementy funkcjonowania firmy (sprzedaż, finanse, obsługa klienta etc.) – wynika z badania zrealizowanego przez Synergian.pl - porównywarkę usług. Trudno się zatem dziwić, że działania promocyjne z reguły mają charakter przypadkowy i mało usystematyzowany.

Kontakt dla mediów
Olga Zielińska
marketing@nbcpolska.pl 

Pobierz

Logo NBC
Pobierz